Lyssnar på musik

och städar. Utan musik och spotify skulle jag inte komma någon vart med städningen. Snart så kommer även älsk hem från jobbet och så får vi se vad som händer senare. Ska iaf börja laga mat snart också, blir thaikyckling och så har jag lovat älsk jasmineris som han är förtjust i. Annars så har det inte hänt så mycket idag, har pratat i tele med en kompis som jag inte sett på evigheter. Har varit en vända på stan och gjort sådant de verkligen var på tiden att gjorde.

Men nu ska jag fortsätta fixa lite.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: vicke

du kunde ju fortsätta att städa hos mig när du hade ångan uppe

2009-08-30 @ 10:15:59
URL: http://www.metrobloggen.se/jagbloggarigen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0