Helgen har verkligen inte riktigt gått i mitt tecken..

och jag känner mig faktiskt ganska nere. Den började bra i fredags, då vi hade nätverksträff. På ett välidgt mysigt ställle och bode i små röda stugor. Grillade jättegoda grillspett m.m. Tyvärr så blev det inte sådär jättemycke gjort, men å andra sidan hade vi inte någon agenda.

På kvällen sedan så började jag se lite suddigt, så jag hoppas inte det är något allvarligt. Ska gå til optikern och kolla mina ögon, kanske kan göra det i Boden. Känns nämligen inte som att man ska vänta med något så viktigt.

På lördagen var jag sedan på Parken Zoo med mamma och min ena syrra. Va en hel mysig dag, och jättetrevligt att umgås med dom. Vi hade tur med vädret och fick se massa spännande djur. Dom hade byggt om en hel del sedan jag var där sist (vlket var kanske 2-3 år sedan).  Det var mycket bättre och trevligare nu tycker jag.

På kvällen tog jag sedan bussen hem igen. På hemvägen passade jag på att handla lite till min tv kväll. Då älsk skulle på personalfest med mina gamla kollegor (vilket fortfarande känns konstigt att inte få vara med). Va en helt okey kväll tills älsk började fylle sms till mig samt ringa. Det kan verkligen förstöra en hel kväll.. Sedan hände inte så mycket mer.

Idag hade jag hoppas på att hitta på något innan det är dags för mig att ta nattåget till Boden,suck. Men icke blir det idag som jag tänkt mig, då älsk är bakfull och ligger och sover. Kul värre eller inte. så nu får jag roa mig själv istället. Har redan iaf packat väskan, bestämt kläder att ha på mig. Så nu återstår det bara att städa. Sen får jag väl ta mig en vända på stan innan det är dags att gå hem och laga mat. Suck roligare än så här blir det väl inte.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Em

Nytt från Smycken byem!!!

kom gärna in och titta

kram, Em

2009-05-17 @ 12:02:50
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Linda

Ah se suddigt är inte nggn höjdare hoppas det löser sig med din syn!

2009-05-17 @ 13:53:19
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Jenna

Jag hade nog inte heller kommit på tanken själv, läste det på ett par bloggar och det funkade jättefint ihop :) Jag tror det passar särskilt bra till just en fruktig gröt!

2009-05-17 @ 14:54:08
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: F r i d a 5 l i n g

söt blogg !

2009-05-18 @ 12:00:17
URL: http://bitoffrida.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja verkligen, två ganska stora möbler för så lite som 25 kr! Tror vi gav han 30 med ursprungsdealen var 25. Helt otroligt.

Sen när vi hämtade sakerna så stog det en sopbil där och de slängde ALLT de inte blivit av med. Massor med fina möbler. Hade jag haft plats i bilen hade jag fått med ett nytt hem hem!

2009-05-18 @ 13:26:25
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0