Lördag

och hos mig är det mycket som ska hinnas med. Jag ska hinna träna, gärna handla på Bondens marknad och så göra den roliga städningen.

Men nu måste jag kila så att jag inte missar mitt pass.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har inte mycket tid att skriva här, då jag än så länge bara hunnit med träningen och diska. Hade nämligen helt glömt bort  att det var dags att fixa naglarna. Så har lite jäktigt just nu, med packning och dyl då jag snart ska ta tåget till min pappa.

Fundera på att ta med datorn sedan kom jag på, varför ska den med? Jag kommer förmodligen inte ens sitta vid den, så jag har beslutat att den får vara hemma.

Bjuder på några bilder från Karlsborg och så skriver jag mer imorgon.


Idas brygga, här åt vi middag under 2 dagar.


Museum, vilket vi tog en snabb visit på efter en snabblunch.

Men nu måste jag kila.


// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0