Besök

Dessa tre dagar har varit helt underbar. Det började med att min älskling kom på fredagen. Det känndes lite ovant att det inte var helt tomt i lägenheten, som det brukar var då jag kommer hem från skolan. Det var dock en sak som var sig precis likt och det var att lägenheter var helt mörk, vissa  =)  gillar vist att ha det lite mörkt omkring sig. Sen när jag väl hade tänt upp lite  så bar det iväg till gymet. Efter gymet så tog vi det bara lugnt och såg lite på tv.

På lördagen så bar det iväg till jobbet, och då Erik hade bilen här så tog jag mig friheten att åka bil till jobbet och inte cykla som jag brukar. Ibland så har man ju tur och det här var just en sådan dag, för regnet öste ner. På kvällen senare blev det till att bara ta det lugnt och se på tv. Han med att se två stycken filmer Röd makt och The ring. Måste jag välja en film som jag tycker var läskig då vinner ingen av dom , men Röd makt fick en i alla fall att få lite medkänsla och det gjorde att den fick en känna lite obehag och ilska ibland. 

På söndagen så var det som vanligt till att gå morgonpromenaden,  på vägen hem från promenaden så inhandlades färskt bröd att äta till frukosten. På eftermiddagen sen så fick jag besök av min kära mamma och min syster, vilket var jätte roligt. Skulle önska att jag ibland hade lite mer tid att hälsa på er alla där hemma, men de viktigaste är ju att veta att jag har dom där hemma och veta att dom älskar en precis som jag älskar dom.


142657-2

// Carro //

Dessa tre dagar har varit helt underbar. Det började med att min älskling kom på fredagen. Det känndes lite ovant att det inte var helt tomt i lägenheten, som det brukar var då jag kommer hem från skolan. Det var dock en sak som var sig precis likt och det var att lägenheter var helt mörk, vissa  =)  gillar vist att ha det lite mörkt omkring sig. Sen när jag väl hade tänt upp lite  så bar det iväg till gymet. Efter gymet så tog vi det bara lugnt och såg lite på tv.

På lördagen så bar det iväg till jobbet, och då Erik hade bilen här så tog jag mig friheten att åka bil till jobbet och inte cykla som jag brukar. Ibland så har man ju tur och det här var just en sådan dag, för regnet öste ner. På kvällen senare blev det till att bara ta det lugnt och se på tv. Han med att se två stycken filmer Röd makt och The ring. Måste jag välja en film som jag tycker var läskig då vinner ingen av dom , men Röd makt fick en i alla fall att få lite medkänsla och det gjorde att den fick en känna lite obehag och ilska ibland. 

På söndagen så var det som vanligt till att gå morgonpromenaden,  på vägen hem från promenaden så inhandlades färskt bröd att äta till frukosten. På eftermiddagen sen så fick jag besök av min kära mamma och min syster, vilket var jätte roligt. Skulle önska att jag ibland hade lite mer tid att hälsa på er alla där hemma, men de viktigaste är ju att veta att jag har dom där hemma och veta att dom älskar en precis som jag älskar dom.

// Carro //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0