Mycket att göra

Ja så är det nästan helg i igen. jag har hur mycket som helst kvar att göra. Ska försöka hinna skriva klart två stycken seminarium då jag ska vara borta nästa vecka. Imorgon ska jag hinna med  att packa , vilket inte är det lättaste då jag inte vet hur många dagar jag blir borta. Som om inte det vore svårt nog så ska jag jobba imorgon 11-20, så tiden bara rinner iväg. Tills på lördag ska jag ha hunnit sy in min klänning och bestämt vilka skor m.m jag ska ha på bröllopet nu på lördag. På söndag blir det en klämdag ska höra med pappa vad han har för planer. Sen på måndag blir det att åka ner och hälsa på Ida i GBG. För hoppningsvis så mår hon bra och så går det att umgås lite med henne. Sen vet jag faktiskt inte hur länge jag stannar, om allt går som det ska är jag nog hemma mot helgen.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0