Dagen som gått

Japp har haft fullt upp idag, även fast inte dagen började som den borde. Hade ställt klockan på klockan 8 för att jag skulle hinna plugga lite. Jag vaknade klockan 8 av klockan och kännde mig jätte pigg och gick på en morgonpromenad. När jag kom tillbaka från promenaden så tänkte jag lägga mig en stund i sängen innan det var dags för frukost. Jag tänkte bara lösa ett korsord men det blev hela två stycken. Så när jag var klar så hade klockan hunnit bli 10. Då hade jag god tid på mig att hinna plugga lite och äta frukost, men tänk så fel jag hade. Lovade nämligen att träffa en kompis vars kompis bok jag skulle få låna. Det kunde jag inte gå miste om, boken kostar ju hela 500 spänn.  Så istället för  frukost blev det frukost på kåren, ett glas juice och en vanilj bulle.  Sen så hade jag ett långt långt lunch mötet (även fast ingen åt lunch ) hela 2,5 timme tog det. Sen så var jag helst slut men jag träffade på Maggie och vi bestämde oss för att gå ut och äta. Maggie och jag har blivit så lat , ingen av oss orkade laga någon mat. På resturangen hade vi dö kul och då menar jag roligt. Det vattnades döende blommor och ägaren trodde jag skulle planera om blommorna med min bestick. Till på köpet så fick min kompis en cd.skiva. Sen på kvällen nu så har jag ägnat mig åt att läsa in kapitlet till föreläsningen imorgon eftermiddag. För på förmiddagen så ska jag Carro åka på ett studiebesök på en förskola. Så snart är jag nog ikapp dig syrran när det gäller att jobba med barn =)..

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0