En händelserik dag..

Japp idag var jag uppe med tuppen, eller inte.. Tiden igår gick så snabbt. jag kom till pappa igår vid sex tiden och nästa dag (dvs nu i denna stund) så har Minna lämnat Sverige. Resan till Arlanda gick jätte bra, trots att vi halva vägen kröp oss fram i ynka 30 km/h. Sen så gick pappas och min hemresa hur snabbt som helst och jag hann med 12 tåget från s-tälje och slapp då vänta i E-tuna i en timme utan kunde nästan åka raka vägen hem. Nu när jag kommit hem så har jag packat upp mina födelsedags presenter som jag fått av pappa, Kersin och Minna. Lampan som jag fick av Pappa och Kerstin är hur cool som helst den ändrar färger och har en jätte snygg design. Ikväll när jag kommer från gymet ska jag ta och inviga bildredigeringsprogramet som jag fick. Sen ska jag lägga ut några bilder på hur dessa blev. Från mina kära syster fick jag en väska, ett par örhängen och ett hur gulligt kort som helst. Kortet står nu vid min dator, så att jag ska kunna titta på det varje dag när jag sitter här. När jag ser kortet blir jag så glad, för det värmer verkligen, jag älskar och saknar dig också syrran, men va bara lugn jag håller ställningen här hemma =).  Nu då syrran har hört av sig och berättat att hon kommit fram så ska jag ta och gå till gymet.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0