Mycket har hänt idag.

Japp dagen började bra, tills jag kom utan för dörren och upptäckte att jag glömt vantarna. Då var det bara att vända och gå och hämta dom. Sen när jag kom till skolan vid ca kl 9 så var läraren inte där , utan hon var fortfarande sjuk. Så nu måste jag se till att få tag på pärmen imorgon, och då är det först till kvarn som gäller. Fast jag tänker inte vara utan kurslitteratur för att läraren inte kan skaffa fram den på något annat sätt. Sen så hade vi lunch möte med min ena projekt grupp , något som drog ut på tiden, så jag missade mötet med min andra projektgrupp. Så jag träffade min ena gruppkamrat nyss , och fick höra vad dom kom fram till. Projektet i ena kursen kan nog bli roligare än jag från början trodde, vi ska i alla fall ha en kick of på Aros fortet nästa torsdag och efter fortet så blir de utgång. Så hoppas vi blir mer samansvetsade efter det.  Nä nu ska jag sluta, för jag Maggie och Jessica ska ta och göra nåt roligt på stan, kanske shoppa , fika eller gå på bio.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0