Vinter kräver sina resurser

Japp tro de eller ej men imorse var det faktiskt  -13 grader. Så då blev det till att slänga på sig vinter jackan, vantarna och mössan. Sen skulle jag ha ätit lunch med en kompis men det blev aldrig av. Så då passade jag på att möta  Erik vid tåget och så åt vi buffe på kina resturangen. Jag han även med att köpa en grå stickad tröja på Gina tricot innan jag möte upp Erik.
Har länge letat efter ett par vinter skor , och döm av min förvåning så hittade jag faktiskt ett par för ynka 99 kr. Vi skulle åka och storhandla mat och på vägen ditt så passade vi på att stanna till på en skoaffär och då fick jag syn på dessa. Dom är inte världs snygga, men däremot gö varma och får duga tills jag kan börja använda mina stövlar igen.  

Vinter kräver sina resurser
// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0