Sjukt snurrig..

Hahha de passar bra in på mig idag, gick upp klockan 7.00 för att hinna till lektionen vid kl 8.15. I skolan inser jag att det är någon lektion. Men då jag ska ha handledning i min andra kurs vid 10 så känns de onödigt att gå hem och vända. Som tur var så hade jag med mig boken till skolan så jag satt i biblioteket och pluggade lite. Sen åt jag lunch i skolan med en kompis, vilket var kul då vi inte hinner ses så mycket. Efter lunchen så begav jag mig till lektionssalen och  döm av min förvåning då även denna lektion var inställd. Så nu har jag massa dö tid att förbruka, men de lär ju behövas till allt tenta pluggande. Ska försöka hinna ner på stan och klippa mig, men frågan är fall jag orkar.

// Carro //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0