Att blogga på tåget

funkar utmärkt, och de konstiga är att nätet funkar nästan bättre här än vad de gör där jag bor i veckorna.  Tror dock tågchauffören (eller va man nu kallar han/henne) är lite ny. För de går lite ryckigt samt är en och annan snabb inbromsning.  Slutade riktigt tidigt idag, och efter de hade jag tänkt gå på stan för att hitta min julklänning till julbordet. Men de typiska var att jag hittade inget alls att köpa. Vilket var synd, för jag börjar känna mig lite stressad. Men fick iaf en liten mysig stund med sis , vilket aldrig är fel. Men nu ska ja ta och avsluta detta inlägg, och göra lite plats fall de kliver på någon å nästa station. Skriver kanske mer ikväll, funderar nämligen på att göra om min design fall jag hinner.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan!

Jag har en tävling i min blogg där man kan vinna titeln årets blogg 2009, man vinner även andra grejer också.

Det kanske är något för dig?

2008-12-31 @ 12:21:20
URL: http://saandraj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0