Bokrea och studerande

Japp igår så var jag på bokrean, Jag kom hem med två stycken böcker: 1001 filmer du måste se innan du dör (Schneider Steven Jay) och Mannen i sjön (Indridason Arnaldur ). Jag kom även hem med en snygg skjorta som jag hittade på MQ som är lite marin liknande. Kommer passa perfekt till min snygga marin inspirerande kjol som jag får någon vecka sedan köpte på Gina. Sen fick de var nog på shoppande för min del, måste tänka på att spara lite.

Idag annars så kommer dagen som vanligt att bestå av att jobba med examensarbete. Senare på kvällen så blir de träning och efter de så har jag och Erik bestämt att vi skall gå på bio. Erik ville  se på Morgan Pålssson-Världsreporter, så den filmen blir det. Nä nu skall jag återgå till mina studier.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Malin

Det låter inte dumt, funderar själv på att ta mig en sväng förbi rean

2008-02-29 @ 10:23:54
Postat av: Anonym

nice

2008-02-29 @ 10:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0