Projektplan för examensarbetet..

Japp, va ett tag sedan ja skrev här..

Som det är nu så har ja sparkat igång med examensarbetet.. Japp kan knappt tro de själv, men snart är jag klar.  Det är blandade känslor, skönt att börja bli klar, men skrämmande att jag skall göra något som jag inte tidigare har gjort. Som det är just nu så filar jag på projektplanen, för att få ett lite hum över mitt arbete och vilka risker de finns.

För övrigt så har jag jobbat den här helgen, vilket var roligt då de var minst en månad sedan jag var på jobbet. Men resten av kvällen blir väl till att fortsätta plugga. Sen blir de kanske till att se på någon film, när Erik kommer tillbaka.

Men nu ska ja fortsätta att plugga lite till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0