Har var de livat

Japp elle inte beror på hur man skall se det. Håller just  nu för stunden på med att städa hela lgh och funderar på  om jag skall byta påslakan i sängen nu när jag ändå är på gång. Hade tänkt gå och träna boxning om en timme men jag känner faktiskt inte mig på topp idag  så jag tar en vilodag och så springer jag imorgon istället. Just kollade mailen oxå och såg att jag hade blivit bjuden på badtaste fest näst nästa helge i sthlm. Skall jag hinna gå på den så får jag verkligen ligga i med allt så jag kan gå på den, men som sagt skall höra med älsk oxå vad han tycker om saken och sen får vi se vad jag skall svara. Har upptäckt att de blivit väldigt mycket festande för min del på senaste tiden, kan de bero på vårkänslor måntro??

// Carro //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0