Här var de snö.

och inte lite heller. Har säkert kommer minst en dec snö. Är glad att älsk övertala mig igår att ta min vinterjacka nu när jag åkte. Trots att jag själv inte var så sugen, är nämligen riktigt less på min vinterjacka. Skulle vilja ha en snygg ,enkel,fodrad, svart och stilren jacka som passar lite bättre på jobbet. Men men de är väl de som är dagens i-landsproblem.

Dagen annars har annars varit som vanligt, fylld med en massa jobb. Sen så har vi även haft besök av en projekledare på jobbet. Vilket var riktigt spännande då jag fick höra lite om hur en projektledares arbetsuppgifter kan se ut. Imorgon på jobbet blir de till att vara med på ett möte lite kort. Sen så blir de till att åka iväg på kurs. Vilket jag hoppas skall bli givande. Men nu ska jag kolla lite mail innan de är dags för att krypa till sängs.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0