Hos mig är de tyst..

ja när jag kom igår till "mitt runda tegelhus" efter jobbet så var de becksvart. Vet inte riktigt vart grabbarna/tjejen har tagit vägen. Är lite blandade känslor hos mig angående de där. Vist är de skönt att få ha tvn för sig själv, men å andra sida så går de inte så mycket bra som jag vill kolla på. Sen så slipper jag toa köa, men de är ändå inte så farligt för man kan även passa på att prata med de som bor här medan man väntar på sin tur.  Igår på kvällen hade ja de så tråkigt att jag storstädade rummet, men de va nog första och sista gången de. Passade även på att hänga upp lite bilder på väggarna och över mitt fina hål. Sen avslutade jag kvällen med att se en riktigt komiskt dålig film om någon polis, vilket resulterade att jag kom allt för sen i säng.

Men ikväll vet jag faktiskt inte riktigt vad jag skall ta och hitta på.Funderar på att ta en vända till gymmet. Men de ösregnar, så de känns inte så där jättelockande att bege sig ut i detta väder. Annars så händer de inte så mycket borta hos mig, jobbar och jobbar. Hela denna vecka blir de vanligt hederligt kontorsarbete. Fick tårta idag på jobbet, då en av de våra fyllde år. Imorgon blir de nog också något till kaffet då de är ännu en födelsedag. 

Hade även tänkt lägga upp lite bilder, men av någon anledning så kom inte minneskortläsaren med denna gång. Men så kan de vara ibland, men nu ska ja ta och göra något.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0