Snart helg igen

och de är dags för mig att packa väskan igen ikväll. Lika bra att göra de innan sängdags så jag slipper stressa med de imorgon. Då jag kommer ha fullt upp som de är. Skall nämligen ta vaccinera mig innan jag åker hem. Detta med anledning av att de inte finns några helgtider att få, för att göra detta.

Dagen annars har varit som vanligt, inget spec har hänt. Jag har även fått veta att jag får ihop nästan tre veckors semester genom att endast ta sju dagar ledigt (förutsatt att jag får ledigheten beviljad förstås). Så nu går min hjärna på högvarv om vad man kanske skulle kunna hitta på. Så ikväll skall jag faktiskt ta och titta lite på kanske ev resmål.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för tipset!

2008-11-14 @ 16:01:34
URL: http://tryingtospeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0