Typiskt mig

när jag skulle gå från jobbet, så hittade jag inte mina vantar. Så har jag otur så blir jag utan vantar hela denna vecka, och kanske nästan halva helgen. Detta med anledning att jag inte ska hem på fredag. Ska ju gå på Globen på lördagen nämligen, och tiitta på hästar med mamma och syrran.  Annars så har dagen varit lugn. Skulle på kurs, men när jag kom fram så fick jag veta att den var inställd. Så de blev nästan bara som att vända igen.  Men de positiva med de hela är att jag vet  hur jag skall köra, vilket underlättar nästa gång jag skall ditt på kurs. Sen på kvällen så har jag sett på UB (vilket var evigheter sedan) samt DH. Sen så har jag pratat med en arbetskamrat, vilket var trevligt.
Men nu ser jag att tiden börjar rinna iväg så är bäst att börja göra sig klar för sängen.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0