Vilka dagar

ja trivs som fisken i vattnet. Inte trodde jag de kunde vara så kul att jobba med drift. Jag har fått klättra högt upp och varit nere i de mörkaste hålor som finns. Jag har alltid trott att jag är lite höjdrädd, men när jag var några meter upp i luften så kändes de ingenting. Och mörkrädd är jag inte heller så de mörka utrymmen har inte heller skrämt mig. Jag har insett att de är hur mycket som helst jag inte kan, eller ens knappt hört talas om. Och nu så här i efterhand så funderar jag lite på  om man inte kanske skulle ta sig en grundläggande kurs i tex ellära. Tåls att tänka på iaf. Älsk däremot är nog lite förskräckt över de hela, och lite orolig över at jag ska fastna som drifttekniker =). Men ska jag vara ärlig så verkar de vara ett sjuhelsike kul jobb.  

Tyvärr så var inte hela dagen fullt lika rolig. Fick veta att ja gjort ett ganska stort fel på en sak, men som i slutändan visade sig inte vara allt för farligt. Sen när jag hörde mig för så verkade jag inte vara den enda som missförståt det hela, så de ger ju en liten klen tröst iaf. Som om inte de var nog så har två av mina kollegor (vilka jag ska jobba med ang en läxa i en kurs) bestämt träff utan att vare sig prata med mig eller ens nämna deras tankar kring det hela. De slutade med att jag skickade ett mail till de båda och fråga om jag hade missförståt uppgiften. Sen skriv jag att dom gärna fick ringa mig, så nu hoppas jag att dom hör av sig.

Kvällen slutade iaf bra, och va kan inte pigga upp bättre en ett avsnitt Bonde söker fru. Sen så pratade jag även med älsk i telefon. Men nu är de läggdags för mig, ser att klockan börjar ticka iväg. Börjar ju tidigt nu när jag är ute på fältet =).

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0