Tillbaks i de lilla runda tegelhuset..

japp kom hit för några timmar sedan. Killen i luckan va trevligt och önskade mig en trevlig kväll. Har grubblat på de efteråt att min första tanke var, menar han allvar? Men nu i efterhand så skulle jag ju varit artig och sagt trevligt kväll på dig med. Hahha är bara att hoppas på att han inte bor i mitt hus =).  Min dag har inte annars gått till så mycket annat än att städa innan jag åkte mot sthlm. Efter det så belv det en 2,5 h resa, då de var något signal fel så tatt åget tvingades köra långsamt. Sedan så tog jag bussen hit och kom ganska lagom till att se reprisen av Bonde söker fru. Sedan så slog jag över till tv 1000 och såg någon rolig tecknad Disneyfilm. Så det är egentligen först nu jag är tillbaka på mitt rum. Ska gå och lägga mig i tid hade jag tänkt då jag skall gå upp lite innan kl 6.00 imorgon för att göra mig redo för dagens biltur.

Kort sagt jag är iaf nöjd med hur min helg har varit, och nu ska jag kika runt lite på nätet innan det är sängdags.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Emelie

Och han som bara försökte vara trevlig ;) :)

Låter som du haft en trevlig helg.

Klart man saknar kramar ibland.

Ha en bra vecka

2008-10-19 @ 21:55:40
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0