Äntligen..

Jag har varit utan internet sedan jag kom hem i fredagskväll. Men först nu idag så ville de fungera. Som vanligt så blir inte mina helger så lugna som jag tror dom skall bli.

På torsdagen så hade vi avslutningsfest, då de kommer dröja ett tag tills vi alla är samlade igen. Några av oss tappra personer var uppe till runt kl 01.00. Sen i fredags så var de mest summering över allt som varit och vi köpte två fina presenter till våra sköna personalhandläggare. Dom fick fina chokladpraliner och färskmalet kaffe. Sen så på em så var de dags att säga hejdå till alla och lycka till. Va lite tråkigt då vi har haft de så trevligt ihop. Men som tur är så ser jag några av dessa personer imorgon då vi skall ha introduktionsdag för norr.

Sen på kvällen i fredags så hyrde jag och M film och såg på. Va riktigt trevligt, då vi inte träffats på minst 2 veckor. Sista filmen hade vi nog klarat oss utan då vi båda halvsov oss genom filmen. Sen på lördagen så åkte jag till sthlm. Behövde inhandla lite till veckan som kommer. Köpte en snygg tröja, ett nagellack och ett par tuffa gummistövlar att ha när jag är ute. Hittade dock inget snyggt regnställ så ja chansar på att seglarjackan blir bra.


Så här ser stövlar ut iaf, lånade bilden från denna sida: http://www.have2have.se/product.asp?product=4572&sub=844&page=1

Idag så har min dag mest varit bestående av sysslorn av olika slag. Jag har tvättat, städat, lagat mat, strykit, varit en vända på stan, varit på bibblan samt packat upp min väska. Jag har även hunnit med en kortare promenad i de fina höstvädret. Och ikväll så blir de filmtajm och lite lugnare. Skall ju ändå gå upp ganska tidigt imorgon, då de kommer ta oss en timme att åka till introduktionsdagen som börjar vid 9.00. Sen så hoppas jag veckan går snabbt, har ju inte sett älsk på flera dagar nu, och lär inte göra de först nästa helg.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Cassandra

söta gummistövlar!

2008-10-08 @ 19:49:12
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/
Postat av: Junitjej [Vinn en anteckningsbok!]

Så snygga stövlar!

2008-10-19 @ 20:11:25
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0