Mycket ..

Japp har varit mycket de senaste dagarna. Som igår så ringde dom från jobbet på fm och behövde någon som kunde jobba. Självklart så tacka jag ju ja och då det var ovanligt mycket kunder så blev jag kvar tills 20.30. Sen när jag kom hem, så ringde jag min mamma, och fick då veta att min mormor ligger på sjukhus. Så nu hoppas jag bara att hon bättrar på sig och slipper en ev operation. Planer för dagen är annars att fortsätta plugga lite och sen så ska jag åka hem för att passa lillasyster. Antar att kvällen kommer bestå av datorspelande samt minhäst läsande, och vem skulle tacka nej till det =). Men nu ska ja sätta igång, måste även städa lite innan jag åker, så älsk kan dammsuga.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅÅÅ!! Tack så jätte mkt för den nya fina hemsidan, vi är helt överlyckliga!!

2008-09-02 @ 11:23:04
URL: http://vaxholmskaniner.blogg.se/
Postat av: Roddarens Frida

Hej hej, frida från Roddarens dvärgvädurar här. Det har blivit ett litet stavfel på Bisquit. Ingen större fara med det, men kan du försöka förklara för oss hur vi ändrar detta?

2008-09-02 @ 18:59:33
URL: http://fjidaas.blogg.se/
Postat av: Stina

Vilken snygg blogg, man kanske skulle skaffa sig en. Ha en bra dag

2008-09-03 @ 13:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0