Oj oj de här var inte bra..

har haft så mycket att göra, och inte uppdaterat så ofta vilket nu börjar visa sig på statistiken. Men nu ska jag försöka ändra lite på det. Har helt enkelt haft för mycket att göra, men då i posiiv bemärkelse.

I fredags när jag åkte hem så blev klockan lite över fyra när jag lämnade in bilen. Vi hade tv å stycken bussar till oss när vi var på studiebesök uppe i sthlm. En av dessa bussar fick vi ta till Västerås. Men så här i efterhand så hade de gått snabbare att ta tåget från centralen. Sen så när jag väl var hemma, ville jag ju umgås med min sambo. Sen så var jag tvungen att tvätta och packa upp väskan.

På lördagen blev de att kliva upp tidigt då älsk skulle jobba och började vi nio, så de blev ingen sovmorgon. Själv så skulle jag åka iväg i sthlm igen, för att ta mig vidare till min pappa. Där vi skulle fira min lillasyster igen att hon fyllt år. Va även trevligt att se min farmor och farfar samt faster och farbror med kusiner. Sen blev jag samt farmor och farfar kvar lite längre, så jag var inte hemma i Västerås först närmare halv i nio.

På söndagen sen så var jag ju tvungen att fixa lite ärenden, samt städa innan de var dags att åter sätta mig på tåget för att åka tillbaka till sthlm igen. Packningen gick mycket snabbare denna gång, så jag kommer nog bli en fena på att packa. När jag kom till sthlm så åkte jag direkt till sis och hennes sambo och lämnade väskan. Men då sis var på jobbet så fick jag umgås lite själv med hennes T. Efter sis kom hem så begav vi oss till Mamas tapas. Där vi åt otroligt god mat och drack jätte god sangria. Här kommer lite bilder, från kvällen. Har lånat dom av syster.

Se vi drack vatten också och inte bara sangria.


Behöver jag säga att vi inte orka äta upp allt, men då vet vi de till nästa gång =).

Sis och hennes T.

Jag och sis.

Efter vi kom hem från besöket så kund vi ju inte låta bli att spela lite buzz. Är ju så kul samt att lite roligare att spela när man är några stycken. Så somnade runt kl 01.00.

På måndagen sen var de dags att gå upp kl 6.00 för att vara inne på T-centralen 7.15. Detta med anledning att 5 av oss 9 trainees skulle till Mercuri urval för att göra personlighetsbedömning. Vilket tog i stort set hela dagen. Efter allt detta så var de bara att kasta sig på tåget till E-tuna igen. Sen så hade vi ungefär en 20 min att göra oss iordning innan de var dags att gå och träffar våra handledare vi kl 18.00. Det blev en riktigt trevlig kväll, och jag tror jag kommer att trivas riktigt bra. Va väl i säng runt kl 01.00.

Igår hade vi datorlektion hela dagen och efter dagen så gick vi och handlade lite till rummet. Sen så gick jag och tränade bodypump. Så jag var helt skakis i benen, när jag gick därifrån. Sen så var vi några stycken som satt nere i hotellrestaurangen på kvällen och pratade. Och igår var första gången på länge som jag gick och la mig i tid.

Så idag så är jag riktigt utvilad, och nu skall jag börja göra mig klar för frukost vid 8.00.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: me

Åhh vill också bo på hotell sitta och prata och äta hotell frukost. Yummie

Vi får väl ta in på hotell sen nån gång hihi.

Låter som du har fullt upp, men det är bara kul att du trivs.

Sorry att jag inte kunde prata så bra imorgon, vi hade en liten matkris, erik vägrade äöta upp köttfärsåsen.

Men call me tonight.

Pussss

2008-09-24 @ 10:12:11
Postat av: Emelie

Oj det var fullspäckat.

Ta väl hand om dig bara kram

2008-09-24 @ 16:16:53
URL: http://petracharlotte.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej...

Gud vad god maten ser ut. Yummy!

Kram Linda (Du känner inte mig, jag bara fick för mig att kommentera lite :D)

2008-09-30 @ 15:07:47
URL: http://lindasbloggare.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0