Överlevde dagen..

Japp jag överlevde dagen trots några incidenter under dagen.
  1. För de första så höll jag på att slå mig riktigt illa när en tant och hennes barn åkandes i kundvagn tog upp hela cykelbana. För den som undra så plingade jag i god tid innan och hon flyttade på sig, men utav någon konstig anledning så svägde hon ut kundvagnen mitt framför näsan på mig. Som tur var så var de ett stort gräsdike som jag hamnade i med cykeln, och jag varken slog eller ramlade omkull.
  2. Sen när jag kom till jobbet så höll jag på att halka och slå mig på de nystädade golvet.
  3. Som om inte de var nog så råkade jag göra en stor tabbe på jobbet, när jag missade att en vara vara hissad och inte fanns tillgänglig. Men de löste sig och kunden var inte spec sur.

Det roliga under dagen var att mina goda vän var inne på jobbet, så vi han prata en liten stund. Jag hoppas vi hinner ses lite när jag flyttar  till tuna, men som sagt de visar sig har ju ingen anning om hur mitt schema kommer att se ut. Annars så har de inte hänt så mycket idag då största tiden har gått åt till att vara på jobbet. Skall snart gå och köpa glas tror jag då älsk var sugen på Ben & Jerrys. Annars så blir de nog till att läsa bok nummer tre, då jag igår läste ut andra boken av Stieg Larsson igår.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Tror inte jag skulle klara mig utan telefon...

Ha en trevlig söndagskväll.

2008-09-07 @ 20:22:58
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Mina-jakthundar

Oh den triologin var så bra. Funderar på att läsa om den.

2008-09-07 @ 20:39:07
URL: http://mina-jakthundar.blogga gratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0