Seg och lite uttråkad

Ja är sjukt irriterad på att jag nu har blivit rosslig i halsen, vilket i sin tur innebär att de inte blir någon träning för min del idag. Gårdagen så han jag inte sitta så mycket vid datorn då jag lovat att åka hem för att passa syrran min, då min mamma börjat läsa en kurs på universietet. Lustigt de där när jag slutar pluggar så bestämmmer hon sig för att plugga. Kvällen ägnade jag och syster med att laga köttfärssås och spagetti, läsa hästtidningar, se på barntv (som för övrigt bytt kanal, tur att syrran är med)  och självklart så spelade vi hästspel. När hon gick och la sig sen så passade jag på att se på animalplanet och mitt favoprogram när jag är hemma, djurpoliserna i Houston.

Sen idag så fick jag skjuts halva vägen av mamma. Efter det så har jag ätit lunch bytt några ord med älsk, som man inte får prata med då han tycker jag stör honom när han läser =). Så då gick jag till biblioteket och här sitter jag just nu och pluggar lite samt fixar lite saker. Har fått några design förfrågningar också, men då jag inte har något bildredigeringsprogram på denna dator så är de lite svårt att göra några.  Men nu skall jag fortsätta att fixa lite och ringa några samtal.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Svar:

Tack skall du ha! Och tvätten var visst inte så farlig som den först verkade, ha ha.

2008-09-03 @ 15:12:26
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: N

Krya på dig, hoppas halsen känns bättre snart :)

2008-09-03 @ 15:59:42
URL: http://privateinvestigation.blogg.se/
Postat av: ella

Djurpoliserna i Houston är ett jätte bra program!

Tur att det finns människor som ger allt för att djur ska ha det bra! :)

Hoppas halsen fixar till sig. ^^

2008-09-03 @ 16:47:54
URL: http://eellaaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0