Brobygge

är vad vi ägnat stora delen av dagen åt här på kursen. Tyvärr kan jag inte bjuda på någon bild, då våran bro inte klarade av lasten från lastbilen. Dock var ju inte själva bron hela grejen utan lite var ju själva arbetsgången dvs att jobba i projektform. Innan det var dags för middag så hade vi ett uppsamlingsmöte. Där jag fick välja vad jag ville ha återkoppling på. Jag bad bland annat att få återkoppling på vilken roll jag har i gruppen. Jag fick ett väldigt intressant svar på det. Kanske lite oväntat men ändå inte. Summa sumarum så fick jag reda på att jag borde stå på mig lite mera. Samt utnyttja min fulla kompetens, och inte nöja med något i förtid. Så nu har jag lite att jobba med. Vilket känns bra, för det är något som jag har lärt mig som jag kan ha nytta av att veta. Det mesta andra som vi tagit upp på kursen är lite svårt att relatera till då jag inte jobba så mycket i projekt tidigare.

Sen så blev de middag, och som vanligt var den underbart god. Va bland annat getost på en brödbit (kommer inte ihåg alla namn) och till huvudrätt blev det torsk och potatis med kockaröra. Till efterätt var de som vanligt den härliga buffén. Efter middagen blev det en super härlig långpromenad med två stycken kollegor. Sen så nu närmast så sitter jag och kollar mailen och sen är det dags för sängen.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Ett litet kort beök hos dig så får vi se vad det blir av det. Ha en fortsatt bra dag.

2009-04-08 @ 09:42:01
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0