Dagen innan valborg

och jag har haft en super duper dag idag. Jag har fått tag på den/de personer som jag jagade. Jag har fixat ett möte till nästa vecka, vilket jag ser fram mot. Då personen som jag ska träffa är  lite av en idol för mig, beundrar nämligen hans arbete.Har fixat utrustning också, en sådan här och sen ska jag ha med mig en ficklampa.


Så nu hoppas jag att jag överlever besöket =). Sen så återstår det endast att skriva klart rapporten tills på torsdag nästa vecka.

Men först så är det fyra dagars långledighet att vänta mig. Närmast så är de valborg som står på listan, och helgen kommer avslutas med 80 ård firande av min farmor.

Men nu hinner jag inte skriva så mycket mera, ska välja kläder till imorgon bland annat. Kanske tittar in en stund senare ikväll igen. Och fyller på detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0