Att planera för en pandemi

nu börjar det märkas på jobbet att något är på gång, vad vet jag inte riktigt. Men influensa perioden kommer kanske nu på sensommaren/hösten när alla är tillbaka på arbetsplatsen. Har fått ett stort ark på dörren till fika rummet, som inte går att missa just om hur man unviker smitta. Som det är nu så känner jag mig faktiskt inte rädd, men den stora frågan är borde man vara det??

Men nog om det nu blir det lunch för min del. Vilket jag längtat länge efter ,då det är kyckling,wokade grönsaker  och cashew nötter från gårdagen.

// Carro //


Kommentarer
Postat av: vicke

du tillhör den åldern som kan drabbas hårt så se till att ta sprutan när det är dags


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0