Efter otur kommer

en bra kväll som ett perfekt avslut. Igår när jag skulle åka till jobbet va tåget nästan en timme försenat, så kom inte först tills fm fikat till jobbet. Vilket kändes helskumt. För att i torsdags när jag skulle åka hem tidigare från jobbet, så var tåget också försenat. Så det var kanske inte meningen att jag varken skulle ta mig till och ifrån jobbet.

Fredagen gick annars i ett rasande tempo. Först jobbet och efter jobbet en sväng på stan för att köpa present. Sedan hem träna och laga middag. Sedan var det dags att dra på sig party styrseln och gå ut och överraska födelsedagsbarnet. Vilket blev en hel lyckad kväll. Som precis som alla andra gånger avslutades med fyllemat hemma hos älsk och mig.

Hade tänkt lägga upp bilder, men min datas blåtand vägrar vist att fungera av någon konstig anledning. Och jag hinner inte leta rätt på sladden. Ska nämligen iväg till sthlm och måste börja göra mig iordning fall jag inte vill missa tåget.

Hoppas nu du/ni får en trevlig helg.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0