Hemskt väder

var det som dök upp till em fikat på jobbet. Allt blev helt svart och sen började det åska något förfärligt. När jag sedan skulle gå till tåget, så hade ju såklart börja regna, och de öste ner rejält. Dum som jag var så hade jag enbart tagit med mig paraplyet till jobbet. En jacka och ett par andra skor hade inte skadat.

Fick sedan gå i min blöta till biografen för att hämta ut biljetter till en förhandsvisning av filmen District 9 (tror filmen hette så). Fick inte världen bästa platser men det va inte längst fram iaf. Sedan när det var klart så va det ingen idé att vända hem tyckte jag så gick raka vägen till biblioteket för att hämta min bok som äntligen kommit.

Vägen till biblioteket va kanske inte den mest roliga en sådan här dag. För som ni kan se på bilden nedan så bygger dom om, vilket blir en enda lervälling en sådan här dag.

 

Väl hemma sedan blev till att byta till torra kläder. Göra lite middag och sen avsluta med kopp te. Men nu ska jag ta och lägga mig och läsa lite i min bok, är så mysigt att göra det när det är ruskväder utomhus.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Tack ;) Lät mysigt det där, med te och bok :) Vad läser du ? :)

2009-08-13 @ 22:09:25
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0