Ska till stan och på kalas

vilket är med lite blandade känslor. För min del är det ganska omständigt att ta mig upp till stan och sedan vidare. Det går nämligen inte så många tåg när det är söndag. Vilket i sig är ganska konstigt då jag bor i en ganska stor stad. Efter kalaset hade jag tänkt sova hemma hos mamma, så jag slipper de sega med att sitta på centralen att vänta på något tåg hem. Men nu hinner jag inte skriva så mycket mera, måste göra mig klar.

Skriver först imorgon igen, för orkar inte ta med mig datorn när det enbart gäller en dag.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: ja visst är det.. två veckor innan terminen börjar vill man gärna ha ett boende om man ska flytta 100 mil^^

2009-08-16 @ 21:21:39
URL: http://trottoarblomma.blogg.se/
Postat av: vicke

jag hoppas att det gick bra och att du har fått en fin start på veckan

Postat av: Maria

Jätte fin blogg, älskar den där fina mintgröna färgen.

Kram Maria

2009-08-17 @ 18:48:44
URL: http://mharya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0