Väntar

på att klockan ska kunna närma sig lunch. Men idag blir det en lite senare lunch, med anledning av att lovat äta lunch med älsk, som ska på arbetsintervju i närheten av där jag jobbar. Har inte riktigt bestämt mig vart vi ska gå men har kollat runt lite med arbetskamraterna om bra lunch ställen. Äter väldigt sällan ute då jag nästan alltid har med mig matlåda.

Men nu ska jag fortsätta arbeta lite till innan det blir dags att äta lunch. Sen ska jag även passa på att reservera en bok fall det går.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu är jag tillbaka efter att ha varit en sväng iväg på träning. Direkt efter jobbet så tog jag tåget hem som vanligt. Innan jag gick hem från tåget så gick jag en sväng förbi biblioteket för att låna bok nr 2 i serien som jag just börjat läsa. Men döm av min förvåning så fanns den inte inne som det stod på nätet att den skulle göra. Så jag får visst ge mig till tåls till att läsa fortsättningen. För er som undrar vad som följt med mig i väskan och legat på mitt sängbord, så är det denna bok som ses nedan.


Bild: Lånad fråm AdLibris, klicka på bild för att läsa mer om boken.


Jag hade aldrig trott att den skulle vara så roande, och jag kan varmt rekomendera andra att läsa denna bok. Men nu börjar de bli dags för mig att sköta disken efter maten, och sedan blir det nog till att se något på tv då jag inte för stunden har någon bok att läsa.


// Carro //

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack:)

Ha en trevlig kväll du med!

Kram/Hanna

2009-08-11 @ 21:12:57
URL: http://hannaremmo.blogg.se/
Postat av: vicke

då fick du säkert en trevlig lunch


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0