Ledigt och önskar Gott nytt år

är inte så dumt att vara lite jul/nyårs ledig från jobbet. Har haft tid att hälsa på hos både mamma och pappa men även varit en sväng hos farmor och farfar. Hängt med båda min syrror samt träffat 3 stycken barndomsvänner. Gått promenader med




Jag har verkligen haft det helt underbart än så länge och det är inte fel att det är en vit vinter i år.
I år måste jag även varit extra snäll då jag fick mer julklappar än väntat, och allla klappar är jag supernöjd med.

Men nu ska jag inte fastna vid datorn, då det finns en massa jag vill hinna med innan kvällen, då vi ska bort till goda vänner på nyårs middag/fest. 

Sist av allt så vill jag önska mina läsare,  Gott nytt år!


// Carro //



Kommentarer
Postat av: Josie

Kul att du gillar temat :)



Gott nytt år!

2009-12-31 @ 14:07:07
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Vilken söt hund!

2010-01-31 @ 20:44:03
URL: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0