Mår dåligt

har under hela dagen haft jätteont i magen. Jag kan inte komma på att jag ätit något spec gamalt, men kanske var de filen imorse. Jag hoppas de går över iaf till på onsdag då jag ska iväg på kurs. Annars så har dagen varit väldigt full med information. Hade 30 min på morgonen att vara på kontoret innan de var dags för arbetsplatsträff. Sen  var de lunch och efter det begav vi oss iväg på ett studiebesök. Så jag kom hem ganska sent. Sen nu på kvällen har jag bara vilat och tagit de lugnt. Sen får vi se hur dagen ser ut imorgon, beror ju på hur jag mår. 

Men nu ska jag fortsätta läsa på till min presentation som är en hemläxa. Sen blir de sängen för min del.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: chili

mår du bättre idag?

2009-02-17 @ 09:58:13
URL: http://hetchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0