På resande fot

igen, och denna gång har jag varit i sthlm under dagen. Så det har inte blivit så mycket arbetande på kontoret. Men de får snart bli andra bullar, kommer ju ingen vart med mitt projekt. Jag gjorde igår kväll en lång telefonlista på företag/personer som jag skulle ringa under dagen. Men klantig som jag är så glömmer jag ju såklart mobilen hemma. Så nu blir de till att göra det imorgon fall tid ges. Ska ju nämligen på kurs imorgon och är inte hemma först på fredag.

Så när jag kommit hem så har jag ätit och sen pluggat på tills imorgon. Ska nämligen hålla en kort presentation på ca 10 min om något ämne vi brinner för. Haha och tråkig som jag är så har jag faktiskt inget spec som jag brinner jättemycket extra för. Om jag inte räknar min familj och att träna. Men är kanske inte så intressant för de som ska lyssna om jag berättar om vad jag brukar tränar eller prata om min familj. Så nu har jag valt de intressant ämnet miljö. Så jag hoppas de ska bli bra, och att jag har förbättrat mig sen sist. Det är ju så frustrerande att se sig själv, och veta innan vilka fel man gör. Någon gång borde man ju lära sig tycker jag. Jaja men nog om det, nu ska jag fortsätta med presentationen så jag inte blir sittandes hela natten.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: chili

skönt o höra:) Tackar!

2009-02-17 @ 20:46:06
URL: http://hetchili.blogspot.com
Postat av: Ronny

Hej! Ramlade in här igen då jag surfade runt på Mer-Trafik. Trevligt. Jag har varit här tidigare men säger det igen Fin och bra blogg du har. Välkommen till min URL. Ha det bra.

2009-02-18 @ 16:40:24
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0