Helgen

börjar redan gå mot sitt slut. Ja och vad har jag hunnit med, inte så mycket faktiskt. Har enbart hunnit tvätta än så länge. Sen så har jag mest roat mig =). Igår fortsatte jag min shopping till min fjällvandring, även om jag glömde köpa lite saker när jag var i affären. Men lär garanterat bli ett besök till där, då jag behöver regnställ (som tar lite plats) samt en kåsa och kanske något mer som jag inte kommer på. Men det här fick iaf följa med mig hem.



Köpte även en tröja, som inte är till semestern. Hade även hoppats på att hitta någon fin sommrig klänning att ha till midsommar lunchen nästa vecka. Men har jag inte så mycket jobb på tisdag hinner jag kanske åka in till Luleå och kika lite.

Söndagen för min del har annars varit riktigt lugn då jag imorse vaknade med huvudvärk. Men som nu under dagen börjat ge med sig. Har mest ägnat dagen åt att läsa. Nu snart så ska jag börja med middagen rabarbetkräm.  Men först ska jag kolla runt lite.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott med kräm

2009-06-15 @ 11:27:39
Postat av: Matilda

Letar själv efter några rejäla vandringskängor som inte väger flera kilon. Hur är dem du köpt?

2009-06-18 @ 11:39:30
URL: http://mystiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0