Idag är

jag på topp (iaf så gott som), annat var det igår. Men nu är det bara att ta nya tag och försöka avsluta allt som jag håller på med just för stunden. Idag så har jag och mina arbetskamrater även turen att få en guidad visning av Rödberget, detta tack vare min handledare. Känns fortfarande overkligt att jag imorgon måste lämna Boden, skulle gärna ha stanna längre =). En sak som jag har kvar att fixa är någon liten present till min handledare, frågan är bara vad?? Kanske någon av er läsare som har något förslag?

Men nu dags för mig att återgå till papperna.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Visningen var verkligen riktigt lyckad och otroligt intressant. Vi hade tur med vädret vilket gjorde att vi från hjässan kunde se bort till Luleå. Hade tänkt visa lite bilder men då min bluetoothenhet på datorn verkar har lagt av så blir det lite svårt. Vilket inte är bra, då jag använder den riktigt flitigt. Kvällen har jag annars spenderat vilandes framför tv:n samt framför datorn. Jobbar nämligen med våra rapport, men snart så är det över. För på torsdag ska de redovisas, så får väl passa på och förberedda mig under min hemresa imorgon. Men nu ska jag kila ner en sväng i reception, så jag kan få mig en kopp te.


// Carro //

Kommentarer
Postat av: emma

josåklart:)

bara det inte blir föör mycket :P

ha en bra dag! :)

2009-06-17 @ 06:30:42
URL: http://emmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0