Imorgon är det dags att resa igen

och då en bra bit bort. Från Boden till Skövde är ingen dålig sträcka att resa. Dock blir det att gå upp tidigt, för vid halv fem blir jag upphämtad vid hotellet. Men återstår lite till att göra innan det är dags att sova.

Dagen har annars har varit bra, har haft möten hela dagen. Vilket kan låta tråkigt, men jag har lärt mig otroligt mycket idag. Sedan blev vi bjudna på lunch av en konsult, på ett super mysigt ställe här i stan. Fick en även liten intressant överraskning idag då "tema nummret" av vår tidning kommit ut. Hade två bilder i den, vilket jag inte räknat med =).

Efter jobbet tog jag en liten sväng på stan köpte bland annat remover till mitt nagellack. Men tyvärr var det ganska värdelöst och gjorde nästa med skada en nytta för min naglar. Men som sagt nu ser dom iaf okey ut för att visas upp. Såg även detta konstverk som någon kreativ person tagit sig tid att göra.



Själv kan jag inte ens sticka, slapp det när jag hade syslöjd. Men men nu ska jag fortsätta packa samt göra mig klar för sängen.

// Carro //



Kommentarer
Postat av: vicke

du får se en stor del av vårt avlånga land genom ditt jobb

2009-06-02 @ 20:37:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8783vickesblogg
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag tänkte bara höra om du är intresserad av detta: Visst lägger man ner rätt mycket pengar på kläder på en månad? Jag är medlem på en sida där du kan få presentkort hos olika klädbutiker, ex. H&M, Twilfit och Nelly.com. Det man gör är att besöka hemsidor, värva, svara på undersökningar och frågor på sidan. Man får även poäng för att logga in, vilket är jättebra, för det betyder att man egentligen inte behöver lägga ner så mycket tid för att till slut få ut ett presentkort!

Om du blir medlem genom länken nedan så får du dessutom 50 poäng direkt när du blir medlem! Medlemskapet är gratis, det tillkommer inga avgifter för frakt eller så heller. Tänk på att det är viktigt att personuppgifterna du anger är riktiga, för annars så kan du inte få hem presentkorten sedan!

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=20460



Jag hoppas vi ses! Ha en bra dag!

Om du inte är intresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde.

2009-06-05 @ 13:43:39
Postat av: TheréseTherése

Tack detsamma :)

2009-06-06 @ 08:16:37
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: emmelie

Följa varandra på bloglovin ?

2009-06-15 @ 13:26:26
URL: http://forjavligtkallt.blogg.se/
Postat av: sara

Wow vad mysigt!

Vilket jobb med all stickning!

2009-07-21 @ 20:19:48
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0