Oj Oj

lördagskvällen blev ganska galen, där av så uteblev mitt bloggande på söndagen. Sedan så fanns det (alt fungerade inte) internet på nattåget. Är mysigt att åka tåg, och lite häftigt att det inte blir specielt mörkt ute.


Sedan blev jag faktiskt riktigt besviken på tågpersonalen. Jag som nästan aldrig brukar hänga upp mig på saker, ska faktiskt skicka ett mail och klaga på deras okunskap. För det första verkar dom inte ha någon koll på vad respektive bonusnivå (deras egna kort) innebär. Sedan imorse så skulle jag få äta hotell frukost, här i stan, med anledning av att det ingick i min biljett. Men inte ens då kunde dom hänvisa mig till rätt hotell, suck..

Nu är jag iaf på plats på mitt kontor, och dagen har än så länge bara runnit iväg. Ska uppdatera lite mer sen och kanske ladda upp lite bilder. Men det blir först efter jag checkat in på hotellet.

Ä nu på mitt hotell rum, igen efter en lång dag. Rummet ser precis ut som de gjort de tidigare veckorna.



Så inget konstigt här inte. Badrummet hade kanske lite finare färgern än rummet på våning 9 =).  Skulle gå och  träna mitt favorit pass, men de hade tydligen blivit inställt. Så kan de vara, så blev en långpromenad istället. Nu närmast funderar jag på om jag ska gå och köpa mig något att äta. Men har inte riktigt bestämt mig, för är inte super hungrig,
Nu närmast ska jag ta och kolla tv tablån, finns intte så mycket annat att göra på kvällarna här.


// Carro //

Kommentarer
Postat av: vicke

ja, skicka ett mail och klaga på dom

2009-06-01 @ 17:12:58
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8783vickesblogg
Postat av: »» Design By Diva ««



Ja, vi får hoppas den kommer tillbaka snart :)

2009-06-01 @ 20:09:53
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0