Seg

är precis vad jag känner mig efter en stressig vecka med resande hit och dit samt sena kvällar till på köpet. Är faktiskt underbart skönt nu att det är helg, Ska dock ge en kort resume över det dagar som gått.  Som sagt kom med det där tidiga flyget, även kallat fakiren =). Fick min frukost låda och sedan var vi nästan framme. Var dock lite orolig att jag inte skulle hinna med tåget, men som sagt min väska kom direkt på bandet sedan var det bara att hoppa på Arlanda express.  På nästa tåg lyckades jag få min andra frukost =).


Vilket egentligen inte skulle ingå i min biljett, men "hon" tyckte väl synd om mig då min kollegor fick frukost. Glömde säga också att vi hade kunglig glans på vår resa, då vår kung med sällskap reste i samma vagn. Sedan när vi kom fram till Skövde blev det till att leta upp hotellet. Som tur var så gick det bra för oss att checka in.

Då vi hade lite tid på oss innna lunch så blev det till att vi gick en promenad till centrum. Som var riktigt mysigt och dom hade en väldigt fin park med fina häckar av blommor. Efter promenaden gick vi tbx till rummet och sedan var det lunch, för då hade de andra personerna kommit som också skulle vara med konferansen. Det bästa av allt var att dom hade en mjukglass maskin, vilket var super då man blir ganska trött av att enbart sitta och lyssna.

Sedan har det inte hänt så mycket mera, blev lite sena nätter då i stort sett alla ,efter middagen satt uppe och pratade. Sedan var det till att åka hem, denna gång med bil. Väl hemma har endast sett på film, Australia och spelat mitt nya spel som jag köpt, Littel Big planet. Kan verkligen rekomendera filmen.

Men nu måste jag göra mig klar för att gå och träna.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt rum.

2009-06-08 @ 11:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0