Trasig kaffeautomat

va vad som mötte kontoret imorse vid fikat. Katastrof, men till nio fikat hade man vist lyckas fått igång den igen. Så nu är dagen räddad =). Annars så har jag endast hunnit med att mata myggorna, som promt var tvungna att vara med på besiktningen. Men nu ska jag fortsätta skriva på min rapport så jag blir klar tills imorgon.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Omg fick just veta placering av tjänsterna på mitt jobb. Va inte någon större överraskning och det känns som att alla fick de dom önskade. Sedan så fick jag även veta en annan sak, så nu har jag fart under fötterna igen. Dock måste jag kolla upp några saker först. Detta var precis vad jag behövde. Utöver detta så måste jag kolla upp vacinationen. Men men nu måste jag återgå till att jobba lite.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter inte som något positivt, skönt att de löste sig.

2009-06-11 @ 10:44:53
Postat av: Ewita

Tack för kommentaren, den är supergod!! jobbigt när kaffet tar slut.. skönt att automaten är räddad!

Ha en fortsatt trevlig dag mvh Ewa

2009-06-11 @ 12:39:43
URL: http://ewita.blogg.se/
Postat av: Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på

hatar myggor!! >__<

2009-06-11 @ 20:42:55
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0