Vilka bra dagar och snygga båtar

jag har haft, och detta tack vare det underbara vädret. I tisdag var jag och älsk på bjudning hos en arbetskamrat. Blev en oväntat lugn kväll, med mesta dels snack. Kvällen avrundades med att vi såg fotbollen. Efter det gick vi hem och  de andra till sitt hotell.

Dagen efter dvs igår så blev det först att åka till jobbet. Efter jobbet åkte jag sedan upp til sthlm , för att hälsa på segelbåten samt se Volvo Ocean båtarna m.m.

Bryggan där båten låg. Båten syns inget vidare, men tror det är mast nummer 2 för den som undrar. Hade tänkt lägga upp fler blider men tydligen är det något som krånglar.. suck..

Kort och gott: Va en SUPER trevlig kväll med väldigt trevligt sällskap. Vi åt god mat och drack god dricka. Så mycket bättre kan man faktiskt inte ha det. Och jag hade även turen att få en super snygg necessär, från det rätta teamet =). 

Men nu ska jag bege mig neråt stan, då vi har cityfestival..

// Carro //

Kommentarer
Postat av: denise

vad har du med dig en hel dag på stranden? :D

2009-06-26 @ 10:14:30
URL: http://friskey.blogg.se/
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Hej, allt bra?:)

2009-06-27 @ 19:28:48
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0