Ett snabbt inlägg

sedan är det dags för att dra ut igen i det fina vädret. Ska ställa mig och köa till fästingbåten, om det är lika mycket folk som sit lär jag bli ståendes där ett tag. Men men , sen hade jag även tänkt ta mig en titt på sjöräddningen, sedan får vi se vad som händer. Har inte hört något från någon kompis ännu.

Som sagt skriver med ikväll, nu ut i det fina vädret =)..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har ni varit ombord på denna snygga båt, och tagit mig min fästing spruta.


Efter det blev det att hälsa på L som är en av de alla besättningsmän i sjöräddningen. Har visar dom en övning.



Va riktigt intressant och kul att ses lite, är inte så ofta. Sedan att det var fint väder gjorde inte saken sämre. Efter övningen gick jag hem, för att fixa middag samt göra mig klar inför kvällens fest.


// Carro //

Kommentarer
Postat av: Karin

Hejsan!



Du har väl inte missad gratissidan Gratismode!?

Jag är medlem på gratismode och jag anser att det är den bästa gratissidan av alla. Du får 1 poäng per dag för varje inloggning. Sedan kan du också få poäng genom att utföra erbjudanden eller besöka hemsidor.

När du fått tillräckligt med poäng kan du byta ut dina poäng till trisslotter, biobiljetter eller bäst av allt presentkort.



För varje person du värvar får du 8 poäng. Sedan om de personerna som du har värvat blir aktiva(har samlat på sig minst 150 poäng) de får du 50 poäng till.



Om du inte är medlem, varför inte testa!? Det är helt gratis att bli medlem, och du har inga krav på dig.



Om du vill bli medlem: http://www.gratismode.se/?c=24808





2009-05-30 @ 20:39:17
Postat av: vicke

fick du någon spruta?

2009-05-31 @ 16:53:21
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8783vickesblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0