Gårdagen

var riktigt lyckad. Allt gick i lås från att jag klev på flygbussen på morgonen till att ta flygtaxin från flygplatsen. Började arbetsdagen med att äta lunch sedan blev jag visad hela området. Vilket var gigantiskt iaf om jag jmf med tidigare ställen. Eftet jobbet så blev det sedan att byta om till träningskläder och prova gymet. Vilket dock var ett litet mysterium då dom råkade ha två anläggningar, och självklart gick jag till fel först =). Men som sagt va ingen större förlust.

På kvällen sedan var jag jättetrött, somnade framför tv:n. Vilket inte är likt mig iaf inte vid 21 snåret. Men som sagt är kanske den friska luften som gör det.

Men nu ska jag fortsätta jobba här på kontoret.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Linn

skönt att somna tidigt ändå :)

2009-05-13 @ 18:00:12
URL: http://honeyy.webblogg.se/
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Säljer ut några utvalda bloggdesigner just nu, passa på att fynda! :)

2009-05-16 @ 21:42:24
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0