Hemma igen..

efter en till arbetsvecka borta. Blev en dag extra borta, då det inte fanns några flygbiljetter hem på onsdagen. Så jag fick åka hem på torsdagen istället. Så på onsdag kvällen passa jag på att få lite miljöombyte och drog till Luleå. Va en väldigt fin stad, även om City var lite rörigt med anledning av att dom typ grävde upp halva stan. Hitta även dessa små go bitar lite här och där. Ser ut som isbjörnar , men tror inte de skulle uppskattas av dom, då det inte bor några i norr så jag antar det ska föreställa en vanlig bruning. Som jag nog tycker är sötare än gotlandsfåret ...


Tycker dock det är lite kul med städer som satsar på något extra, för det gör verkligen det dr lilla extra.

Som sagt på tordagen blev det sedan hemresa. Åt frukost och begav mig sedan till flygplatsen. På flyget hade jag turen att få service ut över det vanliga av den TREVLIGA flygvärdinan, som gav mig på en coca cola, trots att hon inte kunde ta betalt. Väl i sthlm tog jag flygbussen mot city, för att möta upp syrran för en snabbfika. Sedan tog jag tåget hem, och på kvällen tog jag det bara lugnt då jag kände mig allmänt seg.

Idag på morgon så fixade jag lite här hemma. Och på eftermiddagen så gick jag till optikerna. Och det var inte riktigt det resultat som jag hade önskat mig precis. Linsen satt både snett i ögat och styrkan blev jag tvungen att justera upp, mycket mysko. Som sagt optikern beställde hem provlinser till mig, och så får vi se om det blir bättre. Ska tillbaka ditt förmodligen inom en vecka, vilket skulle passa perfekt då jag blir hemma under nästa vecka. Nu ikväll blir det för älsk och mig att ta de lite lugnt, se på film och äta fruktsallad.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack så mycket. Ska jag skicka inloggningsuppgifter till dig?

2009-05-23 @ 09:24:31
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SNYGGING! :D

Vad säger du om jag säger en bloggdesign specialdesignad för dig, endast för en liten 100lapp? :D

2009-05-23 @ 10:47:08
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0