Imorgon bär det av i luften

för då ska jag åka till Boden, vilket jag ser fram mot jättemycket, av olika skäl. Jag hoppas det blir precis lika bra som jag förväntar mig. Idag hade jag iaf introduktion på min nya avdeling. Vilket inte gav mig riktigt så mycket, men lite fick jag reda på iaf. Sen hader jag turen att bli bjuden på lunch, vilket aldrig är fel och maten var riktigt god. Sedan på em så blev det mest att titta på uppgiften som är tänkt att vara en sådan jag kan hålla på med när det blir lite tid över. Efter jobbet så tog jag bussen hem. Väl hemma tog jag och älsk en promenad innan de var dags för middag.

Efter maten så har jag ägnat mig åt att packa min väska samt kolla mailen osv. Sen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra här näst men blir väl lite till att fixa lite i köket samt plocka undan lite här hemma. Som sagt roligare än så här har inte min dag varit.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: //E

trevlig blogg du har!

2009-05-12 @ 22:10:48
URL: http://littleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0