Mysko i dagens Metro

och lite tråkigt för mig när jag imorse som vanligt skulle öppna min tidning på bussen för att lösa det dagliga korsordet. Vilket jag har saknat då jag inte haft någon tidning under min tid borta.


Någon på Metro måste helt enkelt glömt att ta bort lösningen alt bifogat fel korsord. Jaja inte så mycket att göra åt. Sedan så läste jag en artikel som inte fick mig att jubbla, om en tonåring som hade magen att stjäla mynt från Ronald Mcdonald insamlingsbössa. En sådan handling får en verkligen att undra om personen har någon form av männskliga värderingar. Jag hoppas verkligen att personen minst får betala tillbaka pengarna, och sedan vore kanske ett besök på ett Ronald Mcdonald hus inte heller vara så fel..

Men men nog om det. Dagen på jobbet var faktiskt över förväntan ,även om vi inte kom något frammåt enligt mig i det projekt som vi ska göra ihop. Det projekt som enbart jag jobbar med, går super och jag kom längre än vad jag trodde med det. 

Efter jobbet blev jag faktiskt tillfrågad att få åka bil hem, vilket jag inte tacka nej till. Kom hem hela 5 min tidigare från om jag skulle ha åkt buss. Sedan blev det till att laga spenat soppa och sen träning. Vår grannen var även gullig och kom över med en färsk fisk, vilket aldrig är fel. Nu så väntar jag på att Projekt Runaway ska börja. Men innan dess blir det nog tyvärr till att diska och städa lite här hemma.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag lyckades få bort det. :D



Tack så mycket!!

2009-05-25 @ 21:35:08
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0