Trött

men det är väl så de ska vara när man är ute i arbetslivet. Har återigen varit en dag utomhus. Vilket jag aldrig tackar nej till, finns inget bättre än att varva kontoretsjobbet med lite frisk luft ibland.

Va otroligt fint väder också (eller snarare det regna inte iaf). Dessa små svanar njöt iaf. När jag kom tillbaka till kontoret i em så passa jag på att ringa min blivande handledare. Så nu har jag iaf nästa vecka så gott som planerad, återstår bara att boka resa samt boende.

Skulle någon av er läsare bo i Boden så vore de trevligt om ni skicka mig ett mail, får jag tackar inte nej till lite nya vänner. Som det är nu så känner jag inte någo där uppe, vad jag vet. Hur som helst så ska de bli otroligt kul att åka upp. Och om jag inte missuppfattade min handledare så kommer jag få uppleva vårens första tecken en gång till, vilket aldrig kan slå fel.

Men nog om det nu ska jag göra mig en kopp te och se på greys.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Julia

sv; jo det kan vara ganska segt när man inte klarar massa grejer, men kul är det! :D

2009-05-06 @ 21:01:54
URL: http://carrierofdisease.blogg.se/
Postat av: Sanne - Just nu REA på bloggdesigner!

Missa inte utförsäljningen av bloggdesigner till otroligt bra priser i min blogg! Först till kvarn...

2009-05-07 @ 15:51:49
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: MALIN

Fin header :)

2009-05-07 @ 15:52:33
URL: http://haschplanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0