Trötter

var precis vad jag kände mig igår. Hela dagen igår  gick åt att sitta still och lyssna på olika föredrag. Efter jobbet kunde jag äntligen gå på mitt favoritpass, som jag saknat när jag bott borta. Sedan så skulle jag se på DH men då jag var så himla trött så somna jag innan första reklam pausen, och vakna till runt 22.00.

Idag vet jag inte om jag känner mig sådär jättemycket piggare, men de ger väl sig under dagen. Upptäckte iaf att jag glömt min matlåda och mitt röstkort när jag kom till jobbet och skulle packa upp väskan. Som sagt blir nog bra trots allt..

Nu så ska jag fortsätta skriva lite på mina frågor.


// Carro //

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag så kan de gå ibland. Hoppas du får en bra trots att du missade dessa saker.

2009-05-27 @ 09:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0