En helt sjukt galen dag

Det här har nog varit den mest galna dagen på länge, vet inte riktigt vad jag ska börja någonstans och berätta. Jag utelämnar min fm för där hände det inte speciellt mycket. För dagen börja med att jag försov mig och sen så har jag haft fult upp tack vare det. En bra sak dock var att jag fortsatt få tidningen på morgonen, så någon måste tycka om mig  =)..

På eftermiddagen , snare mer mot kvällen, så bestämde jag mig för att gå en snabbis på stan innan jag och några kompisar skulle gå på bio. Väl på stan så döm av min förvåning så ser jag ett bekant ansikte. Det var en person som jag har gjort två stycken projektarbeten med under min skoltid. Personen hade fått jobb nu och verkade trivas bra- Då jag som snart ( om ca 1 !/2 år )blir utexaminerad student så känns de bra att veta att de finns möjlighet att få jobb efter sin utbildning. Då vi hade pratat färdig var klockan nästan kvar i sju och det var då bara 15 minuter till som affärena hade öppet. Jag insåg då att det inte skulle hinnas med några julklapps inköp så jag passade på att handla till mig själv. Hade tidigare spanat in ett diadem på Friis & Company med rosett på (ett liknande som bland annat Paris Hilton burit, se bild nedan) så det köpte jag. Sen blev det även ett impuls köp på Tessie (en röd silk topp), får skylla det köpet på att det var 30 % rea i hela butiken.

142657-7
Bild på Paris ochNicole

Sen så var det dags att gå på bio. När jag satt och väntade på mina kompsiar som var hemma en sväng och lämna sina skolsaker, så kommer det fram en kille till mig och skakar hand och presenterar sig som _ _ _ _ _ _ _ _   , snacka om jag blev förvånad. Han skulle inte gå på bio utan även han väntade på sina kompisar. Så vi snackade en liten stund och sen så var han tvungen att kila. för att inte komma försent. Helt sjukt alltså allt händer när inte min älskling är här, undrar vad det beror på. För tidigare i veckan så var det en kille som busvissla på mig på gymet. Som sagt vet inte vad som hänt , men det har varit en sju helsike konstig vecka och än är den inte slut...

// Carro //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0